torstai 29. tammikuuta 2015

Kerrosrivinousu sukat

Meillä lapset ovat kasvaneet kaikki yhtä aikaa ja myös villasukista on tullut puutetta. Onhan villasukat myös sellaisia, että ne kuluvat ja menevät helposti hukkaan. Minua tämä puute suorastaan ilahdutti ja innolla olen nyt villasukkia lapsille kutonut. Harvoin meillä villasukkia saa tarpeen vuoksi kutoa. :)Tahtoo olla villasukkia liiaksi saakka.
 

Voihan villasukka-ryhmästä sain idean myös tähän pojan kerrosrivinousu sukkaan. Kerrosrivinousu oli helppo ja nopea kutoa. Sukista tuli ihan tavallisen näköiset sukat, lopputulos ei kauheasti herättänyt minussa hurraa huutoja. Poikien sukista tulee minulla usein aika tylsiä. Tyttöjen villasukkiin löytyy paljon enemmän ihania malleja ja mielessä minulla onkin useammat tyttöjen/naisten sukat mitkä haluaisin tehdä.
 
Nyt puikoille hyppäsi kokeiluun kuplasukat. Niitä on Facebookissa ja blogeissa näkynyt paljon, enkä minä ole vielä mallia kokeillut. Ajattelin kokeilla sopisiko kuplasukka nuorimmalle pojalle.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti