keskiviikko 28. toukokuuta 2014

Blogin elvytys

 

Aloitin tämän blogin aikoinaan sillä ajatuksella, että kirjoitan tänne aina milloinkin minua kiinnostavista asioista. Blogini on ollut melkein vuoden ajan ihan unohduksissa mutta tuli taas tänään mieleeni kun selasin retkeily aiheista blogia.
 
Harrastan edelleen juoksemista. Juoksin äskettäin elämäni kolmannen täysimittaisen maratonin. Juoksuun ja urheiluun liittyvää juttua blogissani saattaa joskus tulevaisuudessa myös olla. Käsitöitäkin heti kun inspiraatio ja aika kohtaavat.
 
Retkelle olen kuitenkin lähtenyt aina kun siihen on ollut mahdollisuus. Kulunut vuosi onkin sisältänyt monia pieniä päiväretkiä lähiympäristöön ja välillä vähä kauemmaksikin. Retkeily on ihanaa vastapainoa muutoin niin kiireiseen elämään.
 
 
Pari tuntia retkellä, eväät ja pannukahvit tekevät ihmeitä aikaan. Retkinikkarin ohjeella tein risukeittimen. Keitintä varten tarvitset kaksi Ikean aterinkuivainta, siipimuttereita, ruuveja,  prikkoja,  metallilevyjä kattilantueksi ja  rautasahan. Tarkemmat ohjeet löydät linkistä. Muutamat kahvit olen risukeittimellä keittänyt. Olen käyttänyt risukeittimen kanssa Trangian pannua.
 
 
Luulenpa, että jatkossa blogini saattaa sisältääkin pääasiassa juttuja juuri retkeilystä. :) Nytkin minulla on suunnitteilla muutama retki. Heti kun aikataulu antaa myöten lähden vaeltamaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti