torstai 5. huhtikuuta 2012

Muumimukit

Tänään on taas ratsastettu ja juostu. Treenit on nyt sillä mallilla nyt, että vauhtia lisätään aika reippaasti.

Muumimukeista en osaa sanoa mikä on suosikkini. Mutta ensimmäisenä esittelen nämä kolme.

Iltapurjehduksen sain mieheltäni joululahjaksi. Olin sitä kovasti toivonut ja jopa aika suoraan vihjaillutkin.


Hurraa-mukin ostin itse lentokentältä kun palasimme Egyptistä.


Vihreän Pikku-Myy mukin valmistus lopetettiin ja minä en ollut kerennyt sitä mukia hankkia. Minua asia harmitti tosi paljon ja Huutonetistäkin kyseistä mukia katselin... Kunnes yhtenä aamuna oli Cittarissa iso pino Pikku-Myy mukeja. Olihan minulla mennä pasmat sekaisin! :) Siksipä tämä Pikku-Myy muki on jollain tavalla erikoisasemassa. :)


Minulla on muutama muki käytössä mutta suurin osa mukeista on käyttämättömänä olohuoneen vitriinissä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti