keskiviikko 4. huhtikuuta 2012

Ihana kevät!

Niin se pitkä ja pimeä talvi meni. Blogi on ollut aivan unohduksissa koko talven. Mutta minä itse olen ollut hyvinkin kiireinen. Juoksuharrastus on vienyt suuren osan vapaa-ajasta. Tavoitteena minulla olisi juosta toukokuun lopussa vähintään se puolimaraton.


Toiseen uuteen mukavaan harrastukseeni saa vinkin seuraavasta kuvasta. :)

Tallille minut houkutteli 11-vuotias tyttäreni ja nyt olemme heppahulluja molemmat. :)

Tokmannin mainoksen houkuttelemana säntäsin hakemaan itselleni kaksi orkideaa. Orkidea on yksi minun ihan suosikki kukka. Koskaan en vain ole onnistunut saamaan orkideaani kukkimaan uudelleen. Nyt ostin uusille kukilleni jotain ravinnetta. Etiketissä luvattiin, että lannoite vähentää kasvin stressiä. Ehkä sama lainnoite ei tekisi minullekkaan pahaa. ;)

Kuvat ovat taas kerran aika huonoja mutta tämä vaaleanpunainen orgidea on ehkä kauniinpi.


Mutta kyllä minä tästä valkeastakin tykkään kovasti. Lasiruukut löysin Halpahallista.

Myös käsityörintamalla on ollut todella hiljaista koko talven. Yhdet pitkävartiset sukat ovat olleet jo jonkin tovin kesken. Turkoosi lanka oli niin herkullinen, etä pakko oli lanka ostaa ja sukat aloittaa.

Seuraavan bloggauksen aiheena voisi ehkäpä olla muumimukit, yksi harrastukseni.

1 kommentti:

  1. Hienot orkideat, voihan vihne, myytäisiinpä lähimarketissa ihmisillekin lannoitetta stressinpoistoon :D.

    VastaaPoista