tiistai 26. heinäkuuta 2011

Mistä on tämä päivä tehty?

Tänään olen taas kutonut ja sorruin taas aloittamaan uuden työn vaikka edellinen on vielä kesken. Selitykseksi voin sanoa, että sitä oranssia kauluria on todella tylsä tehdä, eikä siitä taida toimivaa tulla, joten se joutaa odottaa. Olen yrittänyt, etten tekisi montaa työtä yhtäaikaa koska minä olen surullisen kuuluisa siitä, että minulla on paljon keskeneräisiä käsitöitä kaapissa...



Iltaruoaksi tein täytettyjä kesäkurpitsoita. Ohjeeseen katsoin mallia karppaus.infon-sivuilta mutta sovelsin sitten ohjetta sen mukaan mitä kaapista löytyi. Minun täytteeseen tuli 400g jauhelihaa, sipulia, 1prk tomattimurskaa, kesäkurpitsaa, 3rkl turkkilaista jogurttia, vähäsen suolaa ja mustapippuria. Näistä tuli kyllä tosi hyviä! Huomenna syödään loput! 

Paistetut kesäkurpitsat
Viinimarjat kypsyy kovaa vauhtia ja niitä ollaan jo monena päivänä käyty pensaista maistelemassa. Poimiminen saa kuitenkin odottaa vielä sitä, että marjat kypsyvät kunnolla. 


Kukkapenkkiä oli ilmestynyt kaunistamaan vaaleanpunainen lilja. Aikaisempina vuosiana tämä lilja ei ole meillä koskaan kukkinut. Yhtenä kesänä kukan tuhosi jotkin ötökät. Minä olen viime aikoina varovaisesti alkanut pitämään vaaleanpunaisesta väristä ja siksipä olikin erityisen mukavaa, että tämä lilja kukkii juuri tänä kesänä.    


Tähän samaan tekisi mieli laittaa juttua lastenvaatteista mutta ehkäpä teen siitä piakkoin oman postauksen. 











Ei kommentteja:

Lähetä kommentti